Is Mallorca een goed idee voor de herfstvakantie en zijn er nog suggesties?

Wij, vijftigers, zitten gezien het werk vast aan de herfstvakantie en zoeken in deze periode een zonnige en enigszins kindarme (geen familiehotel dus) omgeving omgeving. Wellicht is er iemand die een leuke suggestie kan doen? Is Mallorca een leuke bestemming, die ook nog eens niet uitgestorven is? Misschien zelfs een aan te raden accomodatie? Of een ander idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
3.4K

Antwoorden (5)

Kreta biedt in de herfstvakantie tal van mogelijkheden. Een groot eiland met daarom tal van mogelijkheden. Voor elk wat wils met heerlijke (na)zomer temperaturen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grand-canaria de canarische eilanden .
word veelal door oudere gebruikt om te overwinteren .
maar als 50ers duik je toch nog wel eens een eetcafé of kroeg in ,dat komt dan mooi uit want die zitten er ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kroatie is ook mooi in oktober.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Tzaziki;

Een jaar of drie terug ben ik met het gezin een weekje op Mallorca geweest in de herfstvakantie en dan is het er erg aangenaam, zowel qua weer als toerisme. Wel gezellig, maar niet tè druk. Vooral een paar dagen een auto huren en het binnenland, de bergachtige westkust en de noordwestelijke kaap bezoeken. En zeker de hoofdstad Palma niet overslaan; een mooie sfeervolle stad vol allure.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mallorca is schitterend. Op huwelijksreis geweest in de herfstvakantie 2007. Wij zaten in Porto Colom. Lekker rustig. Ons hotel was Club Cala Marsal. Weinig kids gezien. Eind oktober sluiten ze de toko maar wij hebben er prima gegeten en overnacht. Aardig personeel. De natuur is prachtig en leuke grotten. Gewoon doen!