Valt Marokko nog in de EU?

Bij MTVmobile kan je 100 internet mb gebruiken in alle landen binnen de EU. Dus mijn vraag is, valt Marokko nog in de EU?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
6.5K

Antwoorden (3)

Marokko ligt in Afrika en niet in Europa. Dus nee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij hebt tenminste goed opgelet op school ;-) +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Kathlyn hahah ;p. @izmo: Oke oke, maar had ook op deze bron gekeken of ik geen onzin zat te praten en wist dus 110% zeker dat Marrokko niet bij de EU hoort. http://europa.eu/about-eu/countries/index_nl.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed bezig ^^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-
@FormerxZombie Nee, dat lijkt zo maar: Typisch geval Non sequitur met toevallig juiste uitkomst. Gevolg: een fout antwoord en een antwoordgever die denkt een goed antwoord te geven. Het juiste antwoord is: Marokko maak geen deel uit van de EU. Dus nee. Het door ThirzaJoy gegeven antwoord is net zo sterk als: In Marokko wonen voornamelijk islamieten. Dus nee. Alle antwoorden eindigen op nee dus zijn ze alle goed toch? Nee. Het later aangevoerde bewijs van Thirza had wel een goed antwoord geweest, echter bewijst de bron ook dat er landen buiten Europa ook EU lidstaten kunnen zijn en bewijst het dus dat haar originele antwoord fout is. http://nl.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+:)
Als je kijkt naar de reisverzekering van de Europeesche, dan staat daar het volgende in:
Als u kiest voor de Europadekking, bent u verzekerd in Europa, de Azoren, de Canarische Eilanden, Madeira, Algerije, Egypte, Israël, Libanon, Libië, Marokko, Syrië, Tunesië en heel Turkije.

Dus wat dat betreft valt Marokko wel onder Europa. Maar helaas voor jou rekent MTV Mobile niet zo. Daar behoort Marokko tot het grijze gebied wat "de rest van de wereld" genoemd wordt. Zie afbeelding. Zone 1, blauw, is de EU de EEA. Zone 2, roze, is de rest van Europa.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
- Een product van een verzekeringsorganisatie die Europadekking heet en welke landen buiten Europa meeneemt in die dekking, en dus helemaal niet beweert dat die landen binnen Europa vallen, (laat staan de EU waar het in deze vraag over gaat) is wel de laatste die je zou moeten raadplegen om tot een antwoord te komen (naar mijn idee). "Dus wat dat betreft valt Marokko wel onder Europa." Nee deze valt onder de Europadekking van de Europeesche, die om wat voor reden dan ook niet Europese landen meeneemt in die dekking. En zelfs al was Marokko een deel van Europa, dan is het nog niet gelijk een lid van de EU.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd tomaat, te kort door de bocht. haha
onthoud maar: tussen de werelddelen europa en afrika is als scheiding de middellandse zee. alles onder de middellandse zee is afrika