Ik heb 66000 flying blue miles. Wat kan ik daarmee?

upgraden enzo dat weet ik maar hoeveel miles kost dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Met 66.000 kan je een retourtje krijgen naar een europese stad. Gemiddeld liggen ze rond de 30.000.

vergeet niet dat je nog altijd wat in cash moet bijbetalen (vliegtaks, belastingen etc ...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daarvoor kun je het beste even kijken op de site van Flying Blue zelf, daar geven ze wel aan wat de mogelijkheden van jouw mijlen zijn (en die mogelijkheden vallen met 66.000 miles nog vies tegen, maar als er binnen drie jaar geen mutaties op je aantal plaatsvinden, dan ben je ze wel allemaal kwijt) (bron: ervaring)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vrij veel. Je kan bv voor 22500 miles al retour naar Kenya vliegen van Amsterdam.

http://www.airfrance.us/X02/en/local/voyageurfrequent/flyingblue/fblue_profiter_aeriens.htm