Was het panorama-terras op Schiphol vroeger betaald?

Ik liep er pas geleden langs, en er stonden betaal poortjes die uitstonden? Of is deze op bepaalde dagen van het jaar betaald?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Vliegtuigen kijken vanaf het panoramaterras op de luchthaven Schiphol blijft voorlopig gewoon gratis. In oktober 2004 plaatste de luchthaven toegangspoortjes, waar mensen een euro in zouden moeten werpen om toegang te krijgen tot het terras. Bezoekers kunnen nu echter zonder te betalen de poortjes passeren, zo meldde een Schiphol-woordvoerster aan Luchtvaartnieuws.

De reden waarom de poortjes niet in gebruik zijn ligt in het feit dat er nog geen extra faciliteiten worden geboden op het panoramaterras. Pas wanneer hier invulling aan wordt gegeven, denkt Schiphol erover de poortjes alsnog in gebruik te nemen. De woordvoerster gaat er echter niet van uit dat dit het komende jaar het geval zal zijn. Welke faciliteiten zullen worden geboden is nog niet bekend.