Is er een (Online) Tool waarmee je midden tussen een aantal locaties kunt bepalen?

Voorbeeld: Ik wil een afspraak plannen tussen iemand uit Gouda, Arnhem en Assen.
Ik zou graag iedereen zo min mogelijk willen laten reizen. Hoe bepaal ik wat een eerlijk punt halverwege is?

Toegevoegd na 2 uur:
Het gaat me niet om exact die punten of exact 3 punten: waar ligt het middelpunt van een willekeurig aantal geografische punten.
Antwoord 1 is in de richting, maar ik wil het rekenwerk aan de computer overlaten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
59.8K

Het beste antwoord

Je kan het zelf:
In google maps de lat / lon coordinaten vinden. Deze bij elkaar optellen en door drie delen. Dat is het midden. Vervolgens op google deze locatie op de kaart laten zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op een kaart een driehoek tekenen tussen de 3 plaatsen, vervolgens vanuit elke punt een lijn trekken naar het midden van de lijn er tegenover. Het snijpunt van deze laatste 3 lijnen is het middelpunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In jouw voorbeeld is Zwolle een goeie plek. Ligt aardig centraal tussen die 3 plaatsen en is uitstekend over de weg en met de trein bereikbaar.