Wat is een betrouwbaar en betaalbaar autoverhuurbedrijf vanaf de luchthaven Antalya, Turkije.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

De luchthaven zelf lijkt me het betrouwbaarst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor wat betreft de kosten: Deze zijn in de regel op luchthavens aanmerkelijk hoger dan huren bij hetzelfde bedrijf op een locatie in de stad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke plus, op locatie is veel goedkoper, en helemaal bij een klein garagebedrijf. En net zo betrouwbaar, ik begrijp niet waarom niet meer mensen dit doen.
Voor 19 euro per dag kun je hier al een auto huren.
Ik denk wel dat het een betrouwbaar verhuurbedrijf is, anders hadden ze niet op een luchthaven gezeten.

http://www.firstrentacar.info/eng/