Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar in de Oostenrijkse alpen kun je nog rustig op vakantie?

Waar in de Oostenrijkse alpen (rustige dorpjes) kun je zomers en in de winter nog rustig op vakantie zonder dat er in de winter idioot veel wintersporters zitten en ook dat het er in de zomer niet stikt van toeristen? kent iemand zon regio?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Kuchl is zo'n prachtig en ook rustig dorpje. Het ligt in de deelstaat Salzburg, in een laagvlaakte, ingeklemd tussen bossen en de Alpen. Aan beide kanten een prachtig uitzicht. Er zijn voorzieningen gemaakt om te recreëren aan de Salzach, een prachtig riviertje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Rauris. Daar is nog geen massatoerisme en het is er zeer gemoedelijk. Mooi gebied om te wandelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Zillertal, ik was een paar jaar geleden in het hoogseizoen zomers in Zell am Ziller en het was er zo ontzettend rustig, dat ik me afvroeg hoe het in in de winter zou zijn. Volgens allerlei bronnen is het er dan druk en gezellig, volop mensen en levendig!
Zell am Ziller is dus heel rustig, maar er zijn genoeg voorzieningen voor de toerist :-) ook in de zomer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding