Wat kun je het beste allemaal meenemen als je een dagje naar de Efteling gaat om veel geld te besparen ?

We gaan met 4 personen en 1 baby van 10 maanden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
21.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel flauw, maar niet naar de Efteling gaan, die prijzen die ze vragen voor toegangskaartjes + parkeergeld is in mijn ogen echt belachelijk.

Antwoorden (13)

neem een schoudertas of een rugzak mee met zelf gesmeerde broodjes ik doe dat altijd en vind het lekker ook. als je een buggy meeneem zou ik daar pakjes drinken onderin leggen scheelt ook weer steeds drinken te kopen.neem voor de zekerheid wel geld mee niet te veel scheelt ook een heel hoop als je toch zin hebt in wat anders maar hoe meer je meeneemt hoe meer je uitgeeft
veel plezier

Toegevoegd na 39 seconden:
je kan natuurlijk ook als extra zakjes chips meenemen of een zak snoep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belegde broodjes, flesjes of blikjes drinken, wat te snoepen, appels. Voor de kleine sapjes, wat te eten etc. een ijsje zou je dan wel daar kunnen kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eigen camera (niet een profi foto laten maken)
Eigen drinken
Eigen zonnebrandcreme
Hoedje
Zonnebril
Eigen eten

Dat zijn ongeveer de dingen waar je om verlegen kan komen te zitten en echt duur zijn in attractieparken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rugtas vullen met zelf gesmeerde broodjes, pakjes drinken, misschien zakjes chips, snoep en koekjes
Je kan maar beter te veel dan te weinig meenemen anders kom je te kort.
Voor de zekerheid natuurlijk wel geld meenemen.
Maak er een mooie dag van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een buggy, dan hoef je die niet voor 5 euro te huuren.
Veel eten en drinken.
Dat is alles!

Toegevoegd na 52 seconden:
En loop snel langs de souvenirshop, dan ziet je baby al die leuke knuffels niet en heb je weer 10 euro bespaard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een of twee rolstoelen en de andere 2 personen zijn de begeleiding...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een (een door niet gebruikte koffie:) thermoskan met soep mee, kan zo in de buggy en wat hapjes zoals bijv. kaas en worst gewikkeld in krantenpapier met daarin wat ijsblokjes(in een plastic zakje) of zo`n kant en klaar geval. Dan hebben jullie iig wat pittigs te eten en dat scheelt tig euro`s... Veel plezier (na het gebruik de tips) want de entree is al (*_*)

Toegevoegd na 11 uur:
prijzig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belegde broodjes, drinken, snoep en chips.
Voor de baby spreekt het voor zich.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast knaag- en drinkwaren:

Van die hele dunne regenjassen / zakken voor het geval het toch een regenachtige dag wordt. Anders moet je die ook nog kopen voor 4 euro per stuk of zo.

En een handdoek natuurlijk he.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al het eten mee,ALLEEN GELD VOOR DE KAARTJES anders ga je toch ijsjes etc. kopen:)
ga je paklijst na en schrap alles waarvan je denkt:"neejoh waarvoor heb ik dit nou nodig"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belegde broodjes in zilverfolie.
Wat pakjes drinken of flessen drinken met bekertjes.
Iets zoets...drop of chocola, koekjes.
Iets hartigs..chips.
En/of een appel, mandarijn, banaan.
Sigaretten als er iemand rookt. Als je dat vergeet..kost het je ook weer geld.
Aansteker idem dito...meenemen dus.
Misschien nog pleisters, jodium.
Luiers...regen jassen...je weet nooit..of paraplu.
Wat klein geld voor eventueel een ijsje of een patatje.
En een heel goed humeur natuurlijk...want dat kan als eerste iemands pret bederven...
Heel veel plezier met veel zon...groetjes aan Lange Jan met die nek, doei.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste kun je goedkopere entreebewijzen meenemen.
Je kunt ze online bestellen via efteling.nl

2 euro korting per entreebewijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brood
drinken (pakjes kun je invriezen; blijft lekker koud en dient als koelblok)
Snoep
fruit
regenkleding/ paraplu
washandjes (nat, in een zakje)
Kleed
ships

Veel plezier!