Wie heeft er aanbevelingen voor Triëste (provincie Italië)?

Ik heb al het een en ander gelezen, maar ben benieuwd naar andermans tips. Het ziet er echt prachtig uit!

Cultureel / Natuur / Toeristisch / Architectuur / Culinair

Alles welkom!

13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Ben meerdere keren in Trieste geweest. Verblijf zelf altijd in het Jolly Hotel, een goed viersterrenhotel dat centraal ligt. Tegenwoordig heet het NH Trieste, van de bekende NH keten.

Parkeren in Trieste is een ramp. Het goedkoopste en beste doe je dat in de parking van het station. Kost je iets van een tientje per 24 uur.

Heerlijke pizza eet je op het terras wat je ziet op Google Maps (zie link hier onder). Een enorm grote kaart aan pizza's en erg smaakvol. Weet niet meer hoe het tentje heet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Annswers toch. In de tijd dat je je vraag intikt heb je zelf het antwoord al gevonden.
Klik maar op de link.