Wat moet ik zien/bezoeken in of in de omgeving van LA?

In december ben ik in de gelegenheid een paar dagen te verblijven in Los Angeles en omgeving. Ik heb wat op internet zitten surfen, maar kom niet verder dan de bezienswaardigheden Hollywood en Beverly Hills.
Kunnen degene die LA en omgeving al hebben bezocht mij een paar bezienswaardigheden aanrijken? Ik ben in het bezit van een auto.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

- Walk of fame
- Universal studio's
- Het grote witte Hollywood sign in de heuvels
- Los Angeles Zoo, in het grote stadspark Griffith Park
- Pretpark Disneyland
- Maritiem museum in de haven van LA
- LA County museum of art
- Chinatown
- Echo park was het centrum van de filmindustrie van de stomme films.
- San Pedro Bay
- 1000 steps Beach is een prachtig strand
- Westwood memorial Park. Begraafplaats van vele Hollywoodsterren.
- Venice beach
- Rodeo drive
- Kodak theatre
- Olvera street
- Watts towers

Zoals je kunt lezen is er genoeg te doen voor een paar dagen. Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je van live muziek houdt zou ik proberen binnen te komen bij de Baked Potato!