hoe kun je het goedkoopst mobiel belle naar NL vanuit Israel?

Ik heb een iphone en zal er ca 10 dagen verblijven. Wil vooral naar huis kunnen bellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Als je viber of skype download op je iphone betaal je een paar cent. Dan hoef je alleen maar een free wifi hotspot te zoeken en kan je gratis bellen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb skype zowel op mijn iphone als op mijn pc. Kan ik dan van iphone naar pc bellen, terwijl ik toch dezelfde "abonnee"ben?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wat saldo op je Skype account zet kan je zelfs naar een normaal nummer bellen. Is 2 ct per minuut en 10 ct starttarief

Andere antwoorden (2)

Hoe vaak ben je van plan te gaan bellen? Alleen even een berichtje op de eerste dag dat je ben aangekomen en misschien halverwege de week nog een keer even hoe het gaat, dan kun je het beste gewoon je eigen kaart houden. Maar als je van plan bent veel te gaan bellen, kun je overwegen om in Israël een simkaartje te kopen. Die zijn niet zo gek duur, en het bellen wordt er een stuk goedkoper van. Maar hier heb je dus pas profijt van als je van plan bent veel te bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een prepaid kaart kopen daar en dan met bijv. 10 euro beltegoed.... Dat is het goedkoopst voor beide partijen