Waar vind ik een stratenkaart van Kayseri?

Ik zit in Kayseri en heb een auto gehuurd. Maar nu: waar haal ik een gedetailleerd stadsplan vandaan, met alle straten erop?

De autoverhuurder heeft geen stadsplan, een andere autoverhuurder ook niet. Boekhandels: nop. Het toeristenbureau: nop. Twee grote hotels waar we hebben gedaan of we er woonden: nop.

Een vriendelijke Turk vertelde ons dat er zo weinig toeristen in Kayseri komen, dat niemand behoefte heeft aan een stadsplan. Die toeristen die er komen, komen er met een georganiseerde reis, en niet op eigen houtje.

Maar ik heb een stadsplan nodig om de weg te kunnen vinden! Waar vind ik dat?

Toegevoegd na 1 week:

Nogmaals een groot hotel binnengelopen: het Hilton. Daar hadden ze wél een goede stratenkaart van Kayseri!

Voorwaar een collector's item!

Cryofiel
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Wat je kunt doen is gewoon via Google Maps een stratenkaart uitprinten.

Anders zou ik adviseren: Ga lekker op de bonnefooi, zo beleef je nog eens wat ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je kunt doen is google maps. Print dan de kern uit dan heb je dat in iedergeval. Maar verder wordt het lastig want je hebt het meeste al geprobeerd. Je kunt het ook als avontuur zien toch!
Prettige vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar een internetcafe, en google op Kayseri map.
niet gedetailleerd maar wel iets ter orientatie
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me idd de beste optie. +
Tankstation al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Intussen wel. Ze boden kaarten van Istanbul en Ankara aan - beide op meerdere uren rijden afstand. Kaarten van Kayseri? Nee, die hadden ze nog nooit gezien.
Soms hebben reisbureaus plattegrondjes van het centrum van de stad met de bezienswaardigheden erop. Heb je niks, kijk dan in ieder geval waar de zon zich bevindt om je tenminste nog een klein beetje te kunnen oriënteren als je gaat dwalen. De toren van een moskee (cami) kan ook nog wel eens een wegwijzer of herkenningspunt zijn.