Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe lang moet ik rijden van arnhem naar kroatie met de auto km?????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
7.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

1.337 km – ca. 12 uur 28 min.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kroatie is best een groot land... Tot de hoofdstad Zagreb is het ongeveer 1250km, in Duitsland over de A3, dan via Graz en Maribor. Ik heb deze weg vele malen gereden, dat is goed te doen, je moet geluk hebben bji de grensovergangen niet te veel wachttijd te hebben. Tegenwoordig is (op een stukje Slovenie na misschien) allemaal snelweg, met wat tunnels en tolwegen.

Als je naar de kust gaat, zeker bij Istrie, dan ga je waarschijnlijk over Munchen en de Gottharttunnel. Deze route ken ik persoonlijk niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Utrecht naar Zagreb is 1294 km. Volgens google doe je daar 11:58 minuten over.

Plan je route hier: http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=utrecht&daddr=zagreb&hl=en&geocode=FX7ZGgMdvCpOACk3LdM5Q2_GRzHpSq8ZTPzI1g%3BFYAUuwIdEtDzACk5zALJktZlRzGKwvsoliRFOg&mra=ls&sll=52.091262,5.122748&sspn=0.245533,0.837021&ie=UTF8&z=6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n 1300 to 1400 km.
Het ligt aan de route die je gaat nemen, maar reken maar op zo'n 15 uur (incl. stops, tanken, toilet en een keertje verkeerd rijden :-) )
Denk eraan dat als je een navigatieapparaat gaat gebruiken dat bij sommige de software niet voor Kroatie werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is 1154 km van Arnhem naar Kroatie
10 uur en 21 minuten reistijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je nooit zeggen, file, pech, eten, plassen, je kan Tomtom laten berekenen, maar menselijke factor is niet te berekenen, tel er gewoon een uurtje of 5 bij op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding