weet iemand hoe ik aan nederlandse boeken in creta kan komen liefst in buurt van Rethymno en tegen redelijke prijs

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Mijn ervaring is dat het heel lastig is om daar in winkels aan nederlandstalige boeken te komen. Je zou ze kunnen bestellen bij postorderbedrijven of bv via bol.com. Ik weet dat Bol.com ze ook naar het buitenland verstuurd. Familie of vrienden kunnen ze ook vanuit Nederland opsturen naar Kreta.
In de zomermaanden kun je soms op een marktje wat nederlandstalige boeken tegenkomen, maar het blijft lastig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zet even een advertentie op Marktplaats, komt vast wel iemand langs tijdens vakantie.
13 jaar geleden
In de hoofdstraat (boven het centrum) Doorgaande straat in en uit Rethymno, is een moderne boekhandel met Nederlandse boeken. Of de prijs redelijk is weet ik niet.
Verder is er in de binnenstad, in een heel klein straatje, met allerlei souvenirs nabij de Marine haven een klein boeken zaakje. Deze heeft enkele Nederlandse boeken maar het assortiment is niet groot.