Wie heeft er nog een leuk idee voor een dagje weg ?

Dierentuin, speeltuin en zwembad zijn we al geweest.

We hebben nog 1 dag over en willen nog graag wat leuks doen.
het moet ook geschikt zijn voor een kind van 1 en een kind van 11,

Graag in de bovenste helft van nederland, wij wonen in friesland

13 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Het beste antwoord

Voor elk wat wils: ga een naar http://www.schloss-dankern.nl/
Hier hoef je ook niet zo diep in de buidel te tasten :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Kijk eens op deze sites:
http://www.wegmetdekids.nl/
http://www.dagjeweg.nl/kinderen
http://www.uitmetkinderen.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Friesland... Dagje zeilen ligt wel erg voor de hand dan.

Maar ook fietsen (huren) en onderweg ergens picknicken langs de kant van de weg is leuk om te doen.

Het openluchtmuseum in Arnhem is ook erg leuk en leerzaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dagje Ameland. Zeer geschikt voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dagje naar het strand.
Een rondvaart door de Amsterdams of Rotterdamse haven.
Madurodam.
Giethoorn.
Dagje naar 1 van de waddeneilanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huur - eventueel samen met familie of vrienden - een huifkar en ga onderweg picknicken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkeerspark Assen, da's toch wel goed te doen vanuit Friesland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aqua Zoo leeuwarden of Dierentuin Emmen.

Of pak de stoomtrein van hoorn naar Medemblik en dan de boot naar Enkhuizen en dan weer met de normale trein terug. kan je ook meteen naar het Zuiderzeemuseum of zoiets.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik zie net dat je de dierentuin al hebt gehad, misschien naar de martinitoren of dagje groningen-stad.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dagje volendam en edam, kan je ook naar een kaasboerderij. Heel erg leuk! Of aviodrome in lelystad (een luchtvaartmuseum).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aeolus! Een doe-speeltuin in 't hoge Noorden met een wetenschappelijk ontdektintje. Er zijn ook activiteiten voor kleine kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een prachtig aangelegd park, midden in het bos van Appelscha nabij de zandvlakte, ligt Midgetgolfpark "Friesland"

In het hart van het terrein ligt de traditionele midgetgolfbaan.
Deze baan wordt omringt door een fraai wandelpad.

Midgetgollf is een gezonde en ontspannende bezigheid en kan gespeeld worden door jong en oud en wordt nog steeds opnieuw ontdekt.