Ik ga met vrienden op vakantie naar Renesse, wat móet ik daar hebben gedaan wat geen grote prijs heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K

Antwoorden (6)

Lekker aan het strand zitten kost in ieder geval niets. Neem lekker wat hapjes mee en wat drankjes en maak er een gezellig feestje van.

Wat er verder te doen is kan je ook op de website zien.

Toegevoegd na 3 minuten:
Tja, wat is er verder te doen? Ik ben zelf op een leeftijd dat op een terrasje zitten, wandelen en fietsen lekker ontspannend is.

Voor jongeren zijn er discotheken en uitgaansgelegenheden. Het is toch een beetje het Cherso van Schouwen-Duivenland zomers ;o)

Toegevoegd na 6 minuten:
Overigens was dat laatste niet beledigend bedoeld. Renesse heeft een zeer mooi strand en Schouwen-Duivenland heeft een lekker klimaat. Net wat meer zonuren dan de rest van Nederland.

En ze hebben een echte (uitstekende) wijn die je kunt bezoeken als je wat meer van cultuur houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rondje met de gele yello cab taxi,midget golven dat is vlak bij het strand dus leuke combi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker door de duinen struinen. Picknikken bij de vuurtoren. De zonsondergang laten gebeuren.
Is dat wat :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een werphengeltje huren, een bakje met pieren kopen, en vervolgens genieten van het pure.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste jongeren die naar Renesse komen komen voor het uitgaansleven. Dat het strand prachtig is daar, is mooi meegenomen :-)
Op de stranden vind je vele strandtenten waar je lekker kan eten en drinken en die tot 's avonds laat geopend zijn (in de zomer).

Mocht je nog iets van cultuur willen, Zierikzee is een prachtig historisch stadje en de Oosterscheldekering is een van de mooiste deltawerken. Als je daar overheen rijdt, ben je dichtbij Veere, ook een schitterend oud stadje met stadswallen en een haventje en een eeuwenoude herberg, De Campveerse Toren.
Verder op Schouwen zijn de duinen heel breed en nodigen uit om daar te wandelen. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eens!