Persoonlijk vind ik Deventer een moooie stad om te fotograferen, maar eigenlijk vind je overal wel mooie plekjes in vrijwel elke stad als je er naar op zoek gaat.

Toegevoegd na 11 minuten:
Zutphen heeft ook mooie koopmanshuizen en is een mooie stad aan het water.
Kampen heeft veel sfeer en een historisch centrum waar je heerlijk doorheen kunt wandelen.
Zwolle heeft ook veel monumenten en je kunt er lekker eten en shoppen. Het is een passantenhaven.
Doesburg is ook aantrekkelijk om te fotograferen, want hier kun je heerlijk fietsen en wandelen vanwege de natuur.
Hasselt heeft veel doorkijkjes en bruggetjes, mooie grachtenpanden en geveltjes.Is ook historisch.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zutphen en Doesburg liggen in Gelderland
amc
13 jaar geleden
Stom,stom,stom! Geografie is zoals je ziet niet mijn sterke kant.;) Ik let ook niet op de provincies waar ik kom, let wel op mooie plekken waar ik alleen de stad of dorp bij onthoud.

Andere antwoorden (9)

De Hanze steden in Overijssel: Zwolle, Kampen, Ommen, Oldenzaal, Hasselt.

De steden hebben een rijke historie en vaak mooie overblijfselen van stadspoorten en stadsmuren.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Idd Deventer boven de andere steden. vind ik persoonlijk dan. woon in genemuiden maar heb ook in deventer gewoond. prachtige stad met ontzettend veel historie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens kijken in Blokzijl. Een heel klein stadje, maar heel erg mooi. Ca. 5 KM daarvandaan ligt Vollenhove, daar zijn ook diverse mooie 16e en 17e eeuwse pandjes te bewonderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deventer en Zutphen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wederom: Zutphen ligt in Gelderland
staphorst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De binnenstad van Zwolle!

Toegevoegd na 3 minuten:
In Delden kan je overigens ook mooie plaatjes schieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het wilt zien, kun je in iedere stad of dorp wel iets vinden dat de moeite van een foto waard is

Toegevoegd na 34 seconden:
ook in Overijssel
13 jaar geleden
Daarvoor zou ik zeker naar Deventer gaan, deze stad straalt echt sfeer uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hattem (ligt officieel in Gelderland), direct onder Zwolle. Heeft een super pittoresk centrum met oude stadsmuren en poorten. Ook Elburg heeft een dergelijk centrum, maar ook nog een mooie haven erbij.