Kun je in Kayseri (Turkije) goed pinnen?

Staan er veel pinautomaten in Kayseri waar ik Turkse lira's kan pinnen?

Staan er pinautomaten op het vliegveld van Kayseri?

Cryofiel
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Cryofiel
13 jaar geleden
Jawel, maar dat was jaaaaaren geleden, en dat was met zo'n georganiseerde reisorganisatiereis met hostess en transferbus, in Alanya of Antalya - ik weet het niet eens meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt beter met euro s betalen die hebben ze liever en je beter afpingelen
zondag
13 jaar geleden
Cryo, op het platteland niet natuurlijk, maar in de grote steden is Turkije een heel gewoon land voorzien van alle gemakken die we hier ook hebben. Wel een stukje heter dan hier en ook kleuriger. Turken zijn hartstikke aardige mensen, maar nieuwsgierig...., dat wil je niet weten!

Het beste antwoord

Ja hoor Cryo, in Kayseri (de stad zelf) kun je heel goed pinnen. Ook op de luchthaven.

Het is een grote stad met veel mogelijkheden, dus ook pinautomaten.

Toegevoegd na 25 minuten:
Hier moet toch ergens wel een pinautomaat staan ;)

Toegevoegd na 27 minuten:
Trouwens, de keuken van Kayseri is erg goed.

Vooral de Manti (soort ravioli in yoghurtsaus) en Pastirma (runderham met heeeeeel veeeeel knoflook) moet je gegeten hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vast wel. Het is een hartstikke grote stad joh. Ik geloof nu zo'n 1 miljoen inwoners.