Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar in Nederland is een leuke camping te vinden, met jongerenveld, maar die geen zuipcamping is? en waar ook nog iets leuks te doen is in de omgeving

Ik wil met wat vriendinnen op vakantie gaan in Nederland, wij zij op zoek naar een leuke camping maar geen zuipcamping, dat vinden allemaal maar niets, dus heeft iemand goede tips, verder is een zwembad/strand in de buurt wel erg leuk en iets om uit te kunnen gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ergens in België (boven aan) kan natuurlijk ook!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
4.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een suggestie is camping DE PRINS in HOLTEN. Deze is prachtig tussen de dorpen Rijssen en Holten, aan de voet van de Holterberg, gelegen. Deze goed verzorgde viersterren camping met uitstekende voorzieningen en heeft ook een uitgebreid JONGERENVELD. En er is veel te doen. Zoals het naastgelegen zwembad. Er is een midgetgolfbaan en je kunt tafeltennissen, tennissen en volleyballen. Daarnaast worden er verschillende activiteiten op en rond de camping georganiseerd. In Rijssen bevindt zich de discotheek Lucky met het grootste schuimkanon van Europa (gratis voor campeerders !). Holten heeft een NS station waardoor je ook snel in de steden Deventer en Almelo kunt komen. En je kunt in de omgeving ook overal paardrijden, mountainbiken, kanovaren en met een Solex de omgeving verkennen. Hopelijk is deze suggestie de moeite waard !

Verdere gegevens :

Wildweg 2
7451 Holten
Tel. : 0548 - 512272
Fax : 0548 - 522422
web : www.campingdeprins.nl
mail : info@campingdeprins.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Centerparcs of Landal kunnen goede alternatieven zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://renesse.nl/nl/cat/campings/

hier staan wat leuke campings bij,renesse is heel gezellig voor jong en oud,en ligt bij het strand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Appelhof, op Terschelling. Als je op de site kijkt lijkt het wel op een zuipcamping, maar het valt echt heel erg mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik uit eigen ervaring weet is appelhof inderdaad
niet een echt zuipcamping aangezien men daar meer aan
de "soft" drugs zit.
In ommen staat een camping voor jongeren. Nu woon ik zelf in ommen en heb nooit iets negatiefs meegemaakt daar dus. Er zitten verschillende zwembaden in de buurt maar volgens mij niet op de camping zelf. In de buurt zijn ook verschillende "goede" uitgaansgelegenheden voor de avonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding