Wanneer volpension is inbegrepen bij uw reis betekent dit dat het ontbijt, lunch en diner is inbegrepen. De verzorging begint met de lunch of het diner op de aankomstdag en eindigt met een ontbijt op de vertrekdag. Koffie en andere drankjes zijn in deze verzorging niet inbegrepen. Indien u door een late aankomst en/of vroeg vertrek op de bestemming één van de maaltijden en/of andere verzorging mist is hiervoor geen restitutie mogelijk. Het is helaas niet mogelijk om korting te krijgen op uw reissom als u geen gebruik wilt maken van de standaard maaltijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vernachting in een hotel, inclusief ontbijt, lunch en avondmaaltijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij vol pension krijg je 3 maaltijden per dag bij je verblijf.
Dus een ontbijt, een lunch en een diner.

Verder kennen we: logies (alleen slapen), logies en ontbijt, half pension (dat is met ontbijt en diner) en all-inclusive (dat is inclusief alle tussendoortjes, hapjes en drankjes).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik van ontbijt, lunch en diner