Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede tarp en waar moet ik op letten bij aanschaf?

Ik ben van plan een tarp aan te schaffen (een tentdoek, zie afbeelding). Nu zijn er veel verschillen. Waar moet ik op letten en wat zou je mij adviseren?

De tarp willen we gebruiken om schaduw te creeëren om onder te zitten (alternatief van een parasol). We willen deze ook op het strand kunnen gebruiken en moet vooral makkelijk op te zetten zijn met alleen een paar stokken. We gebruiken het niet als overkapping tegen de regen.

Toegevoegd na 1 dag:
Iemand nog informatie over het beste:

- polyester
- Katoen
- Mengsel Katoen / Polyester

Grootte?

Aantal stokken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Laat je informeren bij en goede zaak, zoals Bever. Realiseer je wel, dat zo'n ding op het strand veel ongemak zal veroorzaken door de ruimte die ie inneemt middels al die touwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Maak er zelf eentje! Koop een strook tentdoek van bijvoorbeeld 3 bij 3 (of groter/kleiner als je dat wilt) en sla er ringetjes in (te koop bij de fourniturenzaak van het merk Prym) en sla deze ringetjes eerst op elke hoek in, en dan op de plekken die je denkt waar het handig is. Klaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is inderdaad ook een goede optie. bedankt voor je antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding