Waar kan ik een joods gezin onderbrengen?

Over 10 dagen komt er een familie uit Israel naar Nederland. Ze zijn joods orthodox en zoeken het liefst iets als een boerderij om te overnachten. Heeft iemand een goede site waarem zoiets kan vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In welke buurt van nederland?

Antwoorden (4)

google eens op vakantie boerderij huren. Daar je er niet bij schrijft in welke regio je ze onder wil brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Navragen bij een lokale synagoge? Want ze zullen waarschijnlijk niet op een varkensboerderij willen zitten.
Ik betwijfel of er orthodox joodse boeren in Nederland zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op verschillende websites vind je aanbieders van particuliere vakantiehuizen. B.v. bij Belvilla kun je ook particuliere boerderijen huren. Als je familie echt heel erg vasthoudt aan hun koshere leefwijze, wordt het wel moeilijk want dan moet je iets vinden met tenminste een daarop ingerichte keuken. In dat geval kun je het beste informeren bij de dichtstbijzijnde synagoge.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien vinden ze het ook fijn om ondergebracht te worden binnen een gezin. Je kan veel van elkaar leren en je houd er vaak goede vriendschappen aan over. We hebben hier zelf goede ervaringen mee.
succes