Dat is Turkije. Turkije heeft heel veel all inclusive hotels en is ook het goedkoopste vakantieland. Verder heeft Turkiije erg veel te bieden. Denk bijvoorbeeld aan Cultuur, strand, veel kinderfaciliteiten. Verder hebben ze ook Familikamers. Al moet ik er wel bij zeggen. Hoe langer je wacht met boeken hoe moeilijker het is om een familiekamer te vinden. Sunrise is een leuke touroperator speciaal voor de families. Misschien zou je daar even kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor je een vakantie in Turkije boekt, goed de vergelijkings sites checken (zoover). Turkije is ook erg populair bij de Russen. En met hen wil je echt niet in 1 hotel zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is inderdaad verstandig!!
Zelf 2 x in Turkije geweest in 5* hotel AI. Was geweldig. Personeel is erg aardig en servicegericht. Er zijn inmiddels hotels die aangeven 'Russian free' te zijn. Heb zelf weinig last gehad van de Russen, die er waren. Temperatuur in het hoogseizoen wel erg hoog, maar zeewater is dan weer heerlijk :-) Let op dat gemeenschappelijke ruimten als restaurant airco hebben en niet alleen je hotelkamer!!
Egypte is (was) ook een optie. Ook luxe betaalbare hotels AI. In de zomer echter veel te heet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
marokko is ook goedkoop en heeft all inclusive mogelijk
e.e.a. is ook afhankelijk van je reisduur en periode

Ik ben vorig jaar in cancun mexico geweest, daarbij is de vlucht natuurlijk relatief een kostenpost maar de hotels lijken weer goedkoop dus als je twee weken of langer gaat in een goedkope periode kan het een geweldig alternatief zijn (vooral omdat er geen zuipende mensen in de hotels zitten, is onze ervaring)

je moet echt je periode en reisduur erbij zetten als je voorbeelden van hotels wilt
amigo
13 jaar geleden
Bulgarije en met name Zonnestrand. Lage reissom en ook buiten de hotels erg voordelig. Bier 0,50 frisdrank 0,40 en voor rond de 10,-- kun je op de boulevard eten. Ook veel faciliteiten voor kinderen. Echt een aanrader.