is er iets bijzonders te vinden in een woestijn?

met welke reden gaan mensen daar rond dwalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Rust. Back to basic. Wildkamperen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Heel veel ruimte, grote verschillen tussen dag- en nachttemperatuur, oases, woestijnplanten en -dieren...
Genoeg bijzonders te zien en te beleven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te achterhalen wat een fata morgana is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zand, zand en nog eens zand. Maar als je goed zoekt is er nog meer te vinden. Dieren en planten die die extremen kunnen overleven.
13 jaar geleden
Af en toe een fata morgana. Heel veel nachtdieren.
De zandheuvels zijn elke dag anders van vorm.

Zegt de ene kat tegen de ander: Wat een bak he?
(sorry).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel aardolie

Toegevoegd na 20 minuten:
De woestijn wordt onderschat ,er worden elke dag ontdekkingen gedaan....wat nu woestijn is was vroeger soms een heel aimabele omgeving.
Ruines , diersoorten die je niet zou verwachten (krokodillen) , tevens een goeie plaats om meteorieten te vinden.
Als je niet van regen houdt moet het er best te doen zijn.
Er zijn ook vele soorten woestijnen...niet alleen de zand cliché

Toegevoegd na 20 minuten:
De woestijn wordt onderschat ,er worden elke dag ontdekkingen gedaan....wat nu woestijn is was vroeger soms een heel aimabele omgeving.
Ruines , diersoorten die je niet zou verwachten (krokodillen) , tevens een goeie plaats om meteorieten te vinden.
Als je niet van regen houdt moet het er best te doen zijn.
Er zijn ook vele soorten woestijnen...niet alleen de zand cliché
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel grondstoffen.Zoals de antwoorder boven mij al zij aardolie.Maar ook silicium.Afrika zit vol silica mijnen waarmee onze electronica mee volzit.

Diamantmijnen zitten er veel.Bepaalde grondstoffen voor uranium kun je veel vinden in Afrika.

Afrika werd in het oude testament al sieraadland genoemd.En ja,er zijn juist in afrika grondstoffen te vinden die nergens anders te vinden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja, zeker als je een goede lokale gids meekrijgt.
We hebben een tour gemaakt door de woestijn in Namibië. Nooit geweten dat er nog zoveel leven in een woestijn is, je moet alleen weten waar je moet kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat houd je niet voor mogelijk, maar voornamelijk onder de oppervlakte stikt de woestijn van het leven. Dat uit zich vooral na een regenbui.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stilte, rust, sereenheid, een-zijn