Ik dacht in Hasselt (Belgie) dat het daar gratis is.

Toegevoegd na 19 seconden:
Verder weet ik het niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
In Hasselt in België is al gratis openbaar vervoer. De mensen daar mochten kiezen, omdat er altijd veel file was: of een nieuwe snelweg erbij of gratis openbaar vervoer. Er werd uiteindelijk voor gratis openbaar vervoer gekozen en het is tot nu toe een groot succes. Want er zijn geen fileproblemen meer in Hasselt en ook is bewezen dat er veel minder CO2-uitstoot in de stad is, vergeleken met de tijd toen het openbaar vervoer nog niet gratis was.

Toegevoegd na 8 uur:
homohuwelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Ja, maar Hasselt is geen land. En dat is wel de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is ook zo, maar dat zou ik niet weten eigenlijk. Ik zal nog wel ff googlelen.
paulus811
13 jaar geleden
Maar dan klopt de vraag weer niet, want er staat 'is' en niet 'wordt'. Soms is het niet zo simpel als het lijkt...
Mexico City is de goedkooste metro stad ter wereld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In India nemen 18 miljoen mensen per dag de trein.
Van Bambay naar New Delhi (23 uur) kost 4 euro, maar de armen betalen een fractie daarvan, en een paar miljoen mensen rijden zwart, en dat is wel heel goedkoop.
escape
13 jaar geleden
In de prachtige provincie Noord-Brabant kun je voor 3 euro een dagkaartje kopen waarmee je de hele provincie door kunt 'bussen'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt dat het OV in Bulgarije erg goedkoop is en goed geregeld. Maar dat was in Sofia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luxemburg maar dat is ook geen groot land en t trein verkeer is niet groot maar voor een paar euro kan je t hele land door
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Bali in Indonesie, dat is direct al een belevenis op zich
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sri Lanka is belachelijk goedkoop, niet alleen qua reizen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stadsstaat singapore