Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (9)

Ik dacht in Hasselt (Belgie) dat het daar gratis is.

Toegevoegd na 19 seconden:
Verder weet ik het niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
In Hasselt in België is al gratis openbaar vervoer. De mensen daar mochten kiezen, omdat er altijd veel file was: of een nieuwe snelweg erbij of gratis openbaar vervoer. Er werd uiteindelijk voor gratis openbaar vervoer gekozen en het is tot nu toe een groot succes. Want er zijn geen fileproblemen meer in Hasselt en ook is bewezen dat er veel minder CO2-uitstoot in de stad is, vergeleken met de tijd toen het openbaar vervoer nog niet gratis was.

Toegevoegd na 8 uur:
homohuwelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Ja, maar Hasselt is geen land. En dat is wel de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is ook zo, maar dat zou ik niet weten eigenlijk. Ik zal nog wel ff googlelen.
paulus811
13 jaar geleden
Maar dan klopt de vraag weer niet, want er staat 'is' en niet 'wordt'. Soms is het niet zo simpel als het lijkt...
Mexico City is de goedkooste metro stad ter wereld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In India nemen 18 miljoen mensen per dag de trein.
Van Bambay naar New Delhi (23 uur) kost 4 euro, maar de armen betalen een fractie daarvan, en een paar miljoen mensen rijden zwart, en dat is wel heel goedkoop.
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden
In de prachtige provincie Noord-Brabant kun je voor 3 euro een dagkaartje kopen waarmee je de hele provincie door kunt 'bussen'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt dat het OV in Bulgarije erg goedkoop is en goed geregeld. Maar dat was in Sofia.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luxemburg maar dat is ook geen groot land en t trein verkeer is niet groot maar voor een paar euro kan je t hele land door
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Bali in Indonesie, dat is direct al een belevenis op zich
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sri Lanka is belachelijk goedkoop, niet alleen qua reizen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stadsstaat singapore
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding