Wat ben ja aan tol kwijt van hier naar het gardameer in Italië.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar is hier? In het geval van Marion 61 is dat al Italië.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag wij vertrekken over 2 weken ook richting gardameer vanuit eindhoven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als bailey iets specifieker was geweest,wat betreft haar vertrekpunt,was de vraag vollediger geweest!

Het beste antwoord

Als je via Duitsland, Oostenrijk rijdt, alleen een autobahnvignet voor Oostenrijk en misschien een keer 10 euro voor het stuk in Italië (gok ik).
Als je via Frankrijk rijdt, gauw 60 a 70 euro.

Toegevoegd na 13 minuten:
1e link, autobahnvignet
2e link, routeplanner met tolkosten
Als je daar een beetje mee experimenteert, krijg je de kosten te zien van de route die je wilt rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet in oostenrijk een vignet hebben. Kun je heel gemakkelijk aan de grens kopen maar, als je de datum van de heen en terugreis al weet, ook bij de ANWB kopen.
Kost: E22.90
Brennerpas Oostenrijkse kant : E8,,00
Brennerpas Italiaanse kant : ongeveer E8,00
Daarna nog tolgeld tot afslag naar Gardameer: ongev. E11,00
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een 10 dagen kaart pakt voor oostenrijk kost dat 9.50
dus als je zeg maar 14 dagen zou gaan kun je beter 2 kaarten kopen van 10 dagen dat is totaal 19 euro
die kun je al in voren kopen bij de anwb winkels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zijn de precieze 2010 bedragen (zie ANWB-site) Er zijn 3 verschillende vignetten te verkrijgen: Prijzen: Autobahnvignet Oostenrijk
Auto 10 dagen Oostenrijk
€ 9,15

Auto 2 maanden Oostenrijk
€ 24,15

Auto jaar Oostenrijk
€ 77,15