iemand nog tips voor leuke uitstapjes met kinderen (3 en 6) in Italië (vlakbij venetië)?

we gaan over 8 weken naar italie, iets onder venetie. we willen daar ook uitstapjes met de kinderen maken. weet iemand iets leuk? (waterparken of iets dergelijks?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

In de buurt van Rimini heb je een groot waterpretpark, aquafan. Dit is misschien leuk om met de kinderen heen te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Rond Venetia zijn geen pretparken, dan moet je in de buurt van Rimini zijn.
Rond venetzia zijn wel mooie steden zoals Marostica, bassano di grappa, chioggia, monselise, maar dat is allemaal echt bekijken en niet echt activiteiten. Hooguit de boulevard van Chioggia/Sottemarina kun je wat met de kindren doen, maar het stelt allemaal niet veel voor.