Is er een mogelijkheid om Uw vakantie door te brengen op Soqotra ? (één der mooiste en meest unieke plaatsen in de wereld)

Ik weet niet of het kan ,of het veilig is of er hotels zijn?

Toegevoegd na 5 minuten:
Een zeer geheimzinnige plek

Toegevoegd na 53 minuten:
Maar O zo dicht bij het piratenland Somalië

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik ken Socotra, een eiland ten oosten van Somalië. Ik denk dat je dat bedoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yes

Het beste antwoord

Yemen is zowiezo een fantastisch land (het staat nog op mijn lijstje). Er zijn hotels op Socotra, kijk maar op onderstaande link. Maar misschien kun je beter een rondreis boeken zodat je meer van dat geweldige land kunt zien? Wel even checken of het veilig is, want sommige stammen hebben het soms op hun heupen en dan worden er wel eens westerse toeristen ontvoerd. Dus beter niet in je eentje reizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is voorlopig nog dromen
Ziet er zalig en betoverend uit en is vooral heel heel ver weg van de massa.....maar behoort tot Yemen he

Andere antwoorden (1)

Je kunt er wel naar toe.
MAAR:
Reisadvies
Niet-essentiële reizen per boot naar deze eilanden worden ontraden vanwege piraterij rondom de eilanden.

Jemen ligt in het uiterste zuiden van het Arabisch Schiereiland. In tegenstelling tot andere Arabische landen is het toerisme in Jemen achtergebleven. Accommodaties en vervoersmogelijkheden zijn er bijna niet. Daarnaast vinden er regelmatig ontvoeringen van toeristen plaats. Ondanks dit heeft Jemen genoeg te bieden voor een geslaagde vakantie. De belangrijkste reden voor een bezoek aan Jemen is de kennismaking met de Arabische geschiedenis en cultuur.