De naam Internationale Reis- en Kredietbrief (IRK) is gewijzigd in Wegenwacht Europa Service exclusief Nederland.

Toegevoegd na 2 minuten:
Net als voorheen met de IRK krijg je met de Wegenwacht Europa Service:

• Deskundige hulp van de ANWB Alarmcentrale;

• Direct hulp langs de weg in het buitenland;

• Gebruik van een gelijkwaardige vervangende auto;

• Repatriëring van uw eigen auto naar Nederland.

• Vervangende chauffeur in geval van ziekte of ongeval.

Het betreft dus eigenlijk een naamswijziging. De IRK zal je niet meer tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de IRK kan je de ANWB om hulp vragen in het buitenland. Echter de oude coupons bestaan niet meer. Nu krijg je bij de IRK een visa kaart welke je kan gebruiken om in het buitenland reparatiekosten voor te schieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het bestaat nog steeds met de buitenlandhulp van de ANWB. Alleen hebben ze dit jaar geen kaart opgestuurd omdat de pas van 2010 blijft gelden. Alleen moet bij een melding het allereeste cijfer een 1 worden vanwege de laatste cijfer van het jaartal 2011.