Wat kun je doen als je in de vakantie nx te doen hebt?

Behalve vervelen dan xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

De omgeving verkennen. Het beste cafe in de buurt zoeken. Op campings mensen leren kennen. Muziek luisteren. De trein pakken naar een stad waar je niks van weet. Onwijs veel drinken. Sex hebben. Mensen versieren.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als aanvulling; sommige dingen zijn 16+.
Dus je kan ook puzzelen, Lezen, Vriendjes maken. Sporten, Een lekkere maaltijd maken misschien een salade en dan kan je zelf boodschappen halen. Tv kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
eeehh shiwa is 13 volgens mij, dus met deze voorstellen toch maar een paar jaar wachten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk Annelies.

Andere antwoorden (8)

Op vakantie gaan naar een land waar je nog nooit geweest bent :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwemmen, lezen, kamer herinrichten, kamer opruimen, shoppen, picknicken, varen, skeeleren, fietsen.... vanalles!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt naar de Tilburgse Kermis gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ojjaaa, dat is leuk :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Morgen in het Roze Maandag, moet je echt eens gezien hebben ;D
chips bakken ;)
Je hebt een lastige leeftijd. te jong voor vakantiewerk te oud voor de kindervakantieweek. Maar als je het leuk vindt om met jonge kinderen te spelen en te knutselen, kun je misschien kijken of er bij jou in de buurt zoiets georganiseerd wordt en kun je misschien helpen
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
nou dan gaan kijken od je in H'beek zoiets kunt doen. Of misschien kun je een buurvrouw of tante een dagje helpen met haar kinderen
de imdb top 250 kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Een leuk centje bijverdienen door auto's te gaan wassen, gras te maaien, honden uit te laten, fruit te plukken, etc.

- Leuke dingen gaan doen met vrienden/vriendinnen: dagje strand, bioscoopje pakken, pretpark bezoeken, bbq, ouderwets kletsen. etc.

- Je verdiepen in goede boeken of er zelf één schrijven over het leven van een tiener in een saaie vakantie (zal gretig aftrek vinden).

- Zorgen dat je voor het einde van je vakantie op niveau 10 zit bij GV, in de hoop dat je veel mensen verder hebt kunnen helpen met je antwoorden.

- Verzinnen hoe je verveling tijdens je volgende vakantie kan voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Genoeg te doen, maar je moet het wel leuk vinden!
Bijvoorbeeld:
- alle songtexten van Frank Zappa uit je hoofd leren en de betekenis ervan te weten zien te komen
- kleurplaten van mosselen verzamelen
- de verzamelde kleurplaten inkleuren en verkopen op een rommelmarkt
- een boek van Herman Brusselmans lezen
- nog een boek van Brusselmans lezen
Ik zou dat ik me af en toe eens verveelde..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf chips maken.