Nee volgens mij nabij in Antalya
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet in de stad, wel in de regio:

Gazipasa-Alanya Airport, which is a small airport situated on the Mediterranean coast of Turkey, is located 4km north of Gazipasa, and 33km southwest of Alanya.
http://www.airport-technology.com/projects/gasipaza/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Wel is er in Antalya een vliegveld (Antalya Havalimani). Je zou daarheen kunnen gaan en vanuit daar met een taxi naar Alanya kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee er is geen vliegveld in Alanya waar de vliegtuigen uit west Europa landen. @Jasminisheellief raadt een taxi aan van Antalya naar Alanya. Dit is echter 138 km en schreeuwend duur. Neem in Antalya een taxi naar het busstation en daar een bus naar Alanya. Die gaan heel vaak en zijn goedkoop.
13 jaar geleden
Er is wel een vliegveld in Alanya, maar als je een reis hebt geboekt land je op Antalya, vandaaruit ga je met een bus naar Alanya. Die reis duurt wel even.