Wat zeggen engelsen als ze naar de plaats Weert(limburg) op zoek zijn??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Cryofiel
13 jaar geleden
Och, ik vind de plaats Dildo in Canada veel leuker!
Cryofiel
13 jaar geleden
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Dildo,+Canada&sll=37.0625,-95.677068&sspn=88.969561,71.630859&ie=UTF8&hq=&hnear=Dildo,+Division+No.+1,+Newfoundland+and+Labrador,+Canada&ll=47.577973,-53.549681&spn=0,0.025663&z=16&layer=c&cbll=47.578134,-53.549673&panoid=EEeTEEPN4O65Qx6ikhJulw&cbp=12,217.95,,1,5.37
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die is wel vet zeg! im looking for dildo, can you help me out? haha

Het beste antwoord

WEIRED!!!! zeker weten ahahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

"Could you please show me the way to Weert (Limburg)?
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat snap ik, maar tgaat om de uitspraak! klinkt het dan als: we're walking in a place called weird.
en stel nu dat je een stel mongolen voor je hebt lopen, die zouden dat natuurlijk niet leuk vinden, en misschien wel verkeerd opvatten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Filosoof: Ik denk dat veel mensen de plaatsnaam proberen te verengelsen. Maar als je Weert op zijn Hollands uitspreekt (of desnoods op zijn Limburgs), dan doe je niets verkeerd en niets verwarrend.
Würth......?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben op zoek naar Weert, maar dan in het engels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Do you know where Weert is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk vragen ze naar 'weird' en proberen niet te grinniken. Plaatsnamen in andere talen kunnen soms vreemd klinken in je eigen taal ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Do you know where weather-t is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha!! Nice +1 ;)