Iemand een tip voor leuk uitstapje voor/met een kind van 4? Omgeving/boven Narbonne/Carcassonne in Zuid-Frankrijk.

Frankrijk is zo groot, dus als je zoekt zit je al snel te ver weg. Grote speeltuin of pretpark voor kleine kinderen of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Een hele trip nog, voor zo'n kleuter.
Ga in elk geval ergens waar water is. een veilig strandje met veel schaduw, zand, stenen (om een dam of wal te bouwen) Neem een visnetje mee en zandspeeltjes , dan heeft het kind het in elk geval leuk. Daar zijn ook , neem ik aan, andere kinderen en dat is op deze leeftijd ook belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb in de bron een site gezet met allemaal uitstapjes in Zuid-Frankrijk. Hopelijk zit er iets bij om te gaan doen!