Mijn vriend en ik willen een dagje met de trein naar een leuke stad ( wonen zelf in Amsterdam) wie heeft er leuke suggesties ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Het beste antwoord

Ìk heb meerdere tips voor je een dagje Tilburg tijdens de kermis deze is van 16-07-2010 tot 26-07-2010 op maandag roze maandag. Wat ook een mooie stad is is Den Bosch met een tochtje over de binnendiezen heel leuk.
Op dit moment kun je een Trein dagkaart kopen bij de Blokker voor slechts 29.95 reizen voor twee personen de gehele dag dus als je het niet leuk vindt stap je weer in de trein en gaat gezellig verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

maastricht is mooi..
nijmegen, eindhoven ,
dat zijn leuke steden om te bekijken
maar een aanrader maastricht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dichtbij wil: Utrecht is ook een hele leuke stad. In tegenstelling tot Amsterdam heeft het werfkelders, waar je dus aan de gracht kunt zitten om een hapje te eten en te drinken. En ben je al eens in Haarlem geweest? Ook heel leuk om te winkelen en mooie musea te bezoeken, en kun je evt. ook nog combineren met Zandvoort aan Zee (met de strandboemel).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Groningen is een leuke stad om te winkelen, en om doorheen te wandelen! Om vervolgens in 1 van de vele kroegen bij te komen! Daarna is het vinden van een geschikt restaurant geen probleem!
Of wat denk je om de trein naar antwerpen te nemen?
Mooie culturele stad met veel opties!
Maastricht was al genoemd, en zeker aan te raden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de trein naar antwerpen, brussel of parijs!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwolle
Deventer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keulen!
Met de ICE is het niet eens zo duur, en je bent er 'zo'.
Leuke vraag! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Fyndar;

Alkmaar: mooi, gezellig en dichtbij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je toch echt een dagje enschede pakken .
Vanuit het station alles op loopafstand en voor elk wat wils .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is ook leuk, he!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan ook nog een lekker ijsje pakken bij van de poel waar ze het lekkerste ijs van nederland hebben .
Utrecht.
Hilversum.

Beide zeer leuke plaatsen om te winkelen, terrasjes te pakken en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amersfoort, met een prachtige oude binnenstad, de muurhuizen, de Koppelpoort en leuke terrasjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roermond is erg leuk! Outlet, leuke binnenstad, en Maastricht is héél erg leuk!