hoe heet de vloeistof waar je vuur mee kan maken ?.

hallo
op een survival programma wadden ze een flesje met vloeistof dat gooiden ze op een stuk hout en er kwam vuur
hoe heet dat en waar is het te koop ?.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Benzine? Ze gebruiken daar ook denk ik niet veel ander spul.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees er voorzichtig mee! Voor je het weet brandt de straal tot aan de fles en heb jij een probleem.

Antwoorden (3)

misschien wat benzine of spiritus of wasbenzine. benzine op een pomp station en de andere 2 in de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij bestaat een vloeistof die je op hout gooit en gelijk ontbrand niet. Wat wel kan is dat het een lichtontvlambare vloeistof was en dat je met een vonk het het hebben aangestoken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is het Coleman fuel geweest.Dat spul is net zo brandbaar als autobenzine.Waarschijnlijk hebben ze hier nog wel een vonk bij gemaakt.