Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik in Zuid-Afrika in augustus in zee zwemmen. We gaan naar Kaapstad en omgeving voor 3 weken. Is de zee temperatuur warm genoeg in augustus?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoewel het momenteel winter is in Zuid Afrika, is de temperatuur er vaak nog best aangenaam. Ook het zeewater is er een stuk warmer dan hier in de winter. Momenteel is het zeewater bij Kaapstad ongeveer 17 graden.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17 is dat aangenaam? Brrrrr

Andere antwoorden (1)

zoals het andere antwoord al zei: het is er winter, maar 17 graden moet warm genoeg zijn.

heb je er aan gedacht dat er ook gezwommen wordt door dieren en wel : haaien... ik raad je aan om alleen te gaan zwemmen waar een 'life-guard' is, er zijn al vele ongelukken gebeurd ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL, als de haaien zo dicht bij de kust komen, dan kan de lifeguard er ook niet veel meer aan doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wel, die letten op of badgasten niet te ver de zee in weg
zwemmen en geven alarm als er haaien gespot worden !
er zijn echt al vele ongelukken gebeurd, lach er maar om,
het is gewoon gevaarlijk...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat gebied is daadwerkelijk heel gevaarlijk. Er liggen daar veel haaiennetten in zee, langs het strand, maar niet overal. Voordat je daar in zee gaat, goed opletten wat de regels zijn per strand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Jodokus, Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de vraag las. Liever 17 gr dan een haai aan je been.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding