Iemand ervaring met de Tristar KB 7224? Is ie ook voor op de camping of alleen voor in de auto?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

De Tristar KB 7224 ken ik niet, maar ik heb ruime ervaring met de FongYuk GLX 5600-q. Deze kan op de camping, maar ook via de GTLF-interface ook in de schuur. Helaas niet in de auto, tenzij het een KIA is. Maar dan moet je wel bereik hebben natuurlijk. Het enige nadeel is dat hij af en toe last heeft van bitflux. Maar daar is een firmware upgrade voor.
De tristar zal wel ongeveer het zelfde zijn, maar is niet ISO-23912-FT4 gecertificeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euh, heeft u daar ook de ISO19115-metadata bij?