Hieronder hebben we de beste bestemmingen met zon & warm weer tijdens onze herfstvakantie verzameld.
...
Inhoud:
Zuid-Spanje.
Griekenland.
Sicilië
Algarve.
Cyprus.
Canarische Eilanden.
Zuid-Egeïsche Kust & Turkse Rivièra.
Kaapverdië
fremar
een jaar geleden
In veel Zuid-Europese landen is het in de herfst nog lekker weer. Denk hierbij aan de zuidelijke costa's van Spanje, de Canarische Eilanden, Turkije en Egypte. De leukste tips voor jouw herfstvakantie vind je hier: https://www.prijsvrij.nl/schoolvakanties/herfstvakantie