Wat is het verschil tussen all inclusive en ultra all inclusive?

Ik dacht dat all inclusive altijd de hoogst haalbare vorm van comfort is... Wat is dan het verschil tussen all inclusive en ultra all inclusive?

een jaar geleden
in: Vakantie
2.6K
ronron1212
een jaar geleden
https://www.corendon.nl/inspiratie/wat-is-het-verschil-tussen-all-inclusive-en-ultra-all-inclusive/

Antwoorden (1)

Bij all inclusive zijn ontbijt, lunch, diner en alle drankjes inbegrepen. Dit is volgens een bepaalde formule waarbij je op gezette tijden kan eten. De drankjes zijn dan vaak tot een bepaald tijdstip inclusief. Bij ultra all inclusive is er echter nóg meer inclusief. Drankjes zijn dan vaak 24 uur per dag inbegrepen, maar ook drankjes in de minibar, alcoholische drankjes, verse sappen en verschillende faciliteiten kunnen inbegrepen bij ultra all inclusive. Let wel goed op: per hotel kan het verschillen wat inbegrepen is, lees daarom altijd de tekst goed door.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
All inclusive (let op het woordje: 'all' !!) was ooit eens echt alles inclusief...
Daar is aan gesleuteld door "gezette tijden" te introduceren, bepaalde zaken (b.v. cocktails) uit te sluiten e.d.
Mensen slikten dat omdat ze er vaak pas ter plekke achter kwamen en toch geen kant meer op konden. Zo is die standaard geërodeerd tot een steeds hollere marketing term. Blijkbaar is het daarom nu tijd voor een nieuwe marketing term ! Ziedaar: "ultra all inclusive". Op de een of andere manier voelt het zo altijd alsof er een addertje onder het gras zit.