wie weet een toeristische fiets app waarbij de routegeleiding middels een voice gesproken word?

bv via google maps. je hebt bv van de anwb een app maar niet een voice begeleiding erbij wanneer je bv moet afslaan of rechtdoor.

een jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (1)

Ik gebruikte Windy.maps, dezelfde maker is overgegaan naar Mapy.CZ sinds 2 maanden.
Ik vind deze beter dan TomTom, alleen de gsproken tekst is niet zo fijn/goed/mooi en nogal kortaf.
Je hebt geen internet nodig omdat deze gebruikt maakt van offline openstreetmaps.
Je download bij voorbeeld een stukje Nederland (de naam is dan Koninkrijk der Nederlanden) waar jij veel bent, ik heb heel Nederland en een stuk Duitsland.
Het fijne van deze is dat je dus ook als je een prepaid kaart hebt deze app zonder internet kunt gebruiken.
GPX ook aanwezig...
Wat ook fijn is dat je kaarten van de hele wereld kunt downloaden, maar handiger is natuurlijk als je bijvoorbeeld naar Spanje gaat, die kaart erop zet.
Je moet een account aanmaken en gelopen,gereden routes slaat is dan op.
Verdwalen met een wandeling in het bos is ook uit den boze want elk paadje wordt aangegeven, zo fijn.
Zoom je in op de kaart in een straat, dan staan zelfs de huisnummers erop.
Kortom, een erg fijne app.
De zogenaamde stappenteller laat naderhand precies zien hoe je gelopen, gefietst of met de auto bent gereden.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden