Wat zijn de schoolvakanties in 2022?

Schoolvakanties zijn niet voor iedere regio hetzelfde, toch? Wat zijn de schoolvakanties in 2022?

een jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (1)

De zomervakantie duurt in de regio Noord van 16 juli t/m 28 augustus 2022, in regio Midden 9 juli t/m 21 augustus 2022 en in regio Zuid 23 juli t/m 4 september 2022.
De herfstvakantie is in Noord van 15 oktober t/m 23 oktober 2022, in Midden 22 oktober t/m 30 oktober 2022 en in Zuid 22 oktober t/m 30 oktober 2022.
De kerstvakantie begint in alle drie de regio's op 24 december 2022.

(Het lijkt me weinig nut hebbend om de vakanties die dit jaar al geweest zijn nog te gaan vermelden).

Hoe die regio's over Nederland verdeeld zijn kun je nagaan op https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/schoolvakanties/regios-schoolvakantie
Amadea
een jaar geleden