Welke plaats is toegankelijker? Betreft een ééndagsbezoek vanaf een cruiseschip, persoon is al wat ouder (75>)

Toegevoegd na 8 minuten:
aha, vergeten: Tanger of Tunis....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waar ligt dat cruiseschip dan ongeveer? Uit welke plaatsen kunnen we kiezen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toelichting S.v.p. ben ook al wat ouder maar mis iets. Moet het niet zijn toegankelijker dan...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je wel even vermelden om welke cruise het gaat, anders is het onmogelijk anwoord te geven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zet GV deze vraag bij populaire vragen,terwijl er nog niet één antwoord op gegeven is,maar alleen reacties,die bovendien nog kritisch zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, inderdaad, Moolkeesje! Hoe is het mogelijk!

Antwoorden (2)

Als je een cruise geboekt hebt, kun je excursies boeken die door de cruiseleiding worden georganiseerd. Soms kan dit van te voren online, soms ter plekke tijdens de reis.

Je kunt dan (meestal dmv icoontjes) bekijken of zo'n excursie geschikt is voor bv: minder validen, gezinnen met kinderen etc. Er staat dan ook bij of de excursie licht, gemiddeld of zwaar is.
Daar zou ik even naar kijken voordat je de excursie boekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat begrijp ik ook wel Skusme, echter is er wellicht iemand die het uit ervaring kan vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh. Zet dat dan in je vraag, Flora.
Trouwens, de aanwijzingen van een cruisemaatschappij zijn volledig betrouwbaar. Daar hoef je geen persoonlijke ervaringen mee te hebben.
Tunis vind ik nu niet meteen de meest interessante stad van Tunesiê.Tanger daarentegen noemt men de witte stad en is heel mooi.Kijk maar eens wat je er allemaal kan doen:
http://www.marokko-info.nl/tanger/