weet iemand een site voor paar dagen parijs (zie verder uitleg)

we willen 4 dagen weg en dan met de trein of bus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Zorg dat je je treinrit vastgelegd hebt (vaak goedkoper dan met de auto, zeker als je parkeren erbij rekent) en je hotel. Zoals anderen al aangaven is Booking.com een grote site wat dat betreft. Probeer duidelijk voor jezelf vooraf te bepalen welke elementen je persé wilt zien (Eifeltoren, Louvre, Notre Dame) en laat j verder vooral leiden door de stad. Probeer om zoveel mogelijk e metro te gebruiken om je te verplaatsen, want anders loop je je helemaal suf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

booking.com
d-reizen
en gewwon google:parijs trein aanbieding
13 jaar geleden
Mijn tip is; plan vooraf niet te veel. Koop gewoon een treinkaartje of pak de bus (Eurolines, OAD of Peter Langhout... het is even afzien, maar je stapt wel zonder parkeerproblemen in het midden van de stad uit) en bedenk ter plekke wat je wilt gaan zien.
Laat je niet opjagen door een vooraf opgesteld schema, maar laat je verrassen door wat je overkomt.

Mocht je er erg veel waarde aan hechten een show in Lido of Moulin Rouge te bekijken, dan is het wel verstandig dat van te voren te boeken - de kans dat je daarvoor een lastminute kunt scoren schijnt niet groot te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.cityspotters.com/frankrijk/parijs.html

Hier zie je ook de top 10 van Parijs