Welk boek zal ik meenemen op vakantie?Eentje die ik niet meer weg kan leggen van de spanning..en lekker makkelijk te lezen is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan Brown heeft natuurlijk erg spannende en goede boeken geschreven, maar ik kan me voorstellen dat je die al gelezen hebt. Zelf vind ik fantasy-boeken zoals die van Terry Pratchett; (niet spannend, maar wel erg leuk) of Raymnd E. Feist erg goed. Als je het niet erg vind om Engels-talige boeken te lezen zijn de boeken van Stephanie Plum erg spannend en leuk.

Beste, Ik weet niet naar welk boek(en) je voorkeur uitgaat, maar ik kan je wel enkele tips geven : Als je houdt van avontuur : -Twillight (geschreven door Stephenie Meyers) -Full moon -Eclips -Break Dawn Deze boeken zijn vloeiend en boeiend geschreven ( in het engels) Als je de avonturen van david hebt gezien op VTM, deze zijn nu ook verkrijgbaar in boekvorm bij de boekhandel in de buurt. Je kan ook een gaan kijken bij the house of books ! Hier bijgevoegd enkele boekenlinken ! have some fun, karel8158

Hoi klaas, Zelf heb ik laatst erg genoten met het boek van peter r de vries. " de onvoering van freddie heijneken " Ook omdat het echt gebeurt is. Ik kon het niet wegleggen i.e.g.

komt een vrouw bij de dokter,heb ik in 2 dagen uit gelezen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100