Wat is er allemaal te doen in Familiepark Wunderland in Kalkar?

Op de website vind ik alleen dit http://www.wunderlandkalkar.eu/nl/beleving/familiepark/5/familiepark

Ze hebben over 6 attracties terwijl ze het ergens anders over 40 attracties hebben,...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.5K

Het beste antwoord

Er is een leuk pretpark, voor kinderen tot 12 jaar kun je er fijn je ei kwijt. Eigenlijk een soort reuzen-kermis met ook een aantal snelle, natte, hoge, 'enge' attracties. Maar ook gewoon gemeutel zoals springkussens en trampolines, schommels, een zandbak. Kinderen kunnen er zelf frietjes en ijsjes halen, en koffie, thee en frisdrank zitten bij de entree inbegrepen.

Er zijn ook een aantal attracties waar je voor moet bijbetalen, zoals rondscheuren in karts e.d. Maar ook zonder deze attracties kun je je leuk een hele dag bezig houden.

Verder is er in het gebouw van Kalkar een permanente tentoonstelling over de ooit geplande opwekkingsfabriek (die nooit gewerkt heeft, dus voor radioactiviteit hoef je niet bang te zijn).

Het is een leuk dagje uit, zeker met kinderen, en de prijs is ook leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de 6 atraccies hebben ze het ook nog over 8 cafe's/restaurants, nu zijn het er 14.
Misschien bedoelen ze ook wel de overnachtingsplaatsen en eventueel winkels. Vaag blijft het.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ze tellen ook de hotels en tennisbanen mee.

Toegevoegd na 8 minuten:
Toch is het een vage site, als je het zo moet zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit moment word er bij de zeeman voor wunderland 50%korting op de entree max 4 personen volgens mij meegegeven per aankoop. ik zou even kijken als ik jou was:p. Ik had hier n.m zo'n kaartje van liggen ik weet niet of ze nog hebben bij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super leuk! Ben er ook ooit geweest,
-Pretpark''je''
-Bioscoop
-Zwembad
-Danszaal
-HEEL LEKKER ONBEPERKT ETEN