Waar kan ik nog gratis parkeren in de buurt van Eindhoven Airport? Alle omliggende straten zijn voorzien van parkeermeters.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
3.3K

Antwoorden (4)

hellaas is het in nederland nergens meer mogelijk gratis te parkeren in grote steden en bij of nabij airports..
het gemakkelijkste is het nemen van het openbaar vervoer je hebt geen parkeer problemen en het openbaar vervoer is erg goed geregeld bij airports
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kansloos... Zulke mensen maken het voor de bewoners onmogelijk om te parkeren. Dit is een groot probleem in Meerhoven. Alleen om een paar tientjes te besparen.

Waarom ga je niet met OV naar het vliegveld? Er gaat iedere 15 minuten een bus...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas... De gemeente Eindhoven heeft sinds 2 maanden alles dichtgespijkerd wat betreft parkeren. Rondom EHV airport ligt een bedrijventerrein waar veel parkeervakken langs de weg zijn en daar werd dus veelvuldig geparkeerd door vakantiegangers, want dat kostte niets.
Helaas hebben ze daar nu parkeerautomaten geplaatst. Dat geldt voor heel het bedrijventerrein.

Dus je optie is eventueel een parkeerterrein van EHV aiprort gebruiken. Op www.eindhovenairport.nl is een handige tool waarmee je de parkeertijd kunt invullen en dan krijg je per parkeerterrein te zien hoeveel het kost.

Je kunt ook even www.parkandfly.nl checken.
13 jaar geleden
In de wijk ervoor kun je je auto parkeren en dan met de bus de laatste paar haltes reizen. In de link zie je de route van bus 401 en bijvoorbeeld bij halte Meerrijk (4 haltes voor het eind) kun je parkeren. Deze bus komt ongeveer ieder kwartier langs.