Kent iemand mischien een goede betrouwbaare site ( het liefst een buitenlandse,

want ik heb alle Nederlandse al gehad) waar ik een vakantiehuis/appartement/ kan boeken in oostenrijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Hopelijk heb je hier wat aan!
Ik heb zelf laatst ook heeel lang gezocht naar een geschikt appartement voor de zomervakantie in een andere omgeving. Ik wist wel waar ik ongeveer wilde zitten en google maps heeft daar ook wel mee geholpen. Type in het nederlands of engels appartement of vakantiehuis in en zoom in naar het gebied waar je graag naar toe wil. Zo kun je op lokatie zoeken en kun je rechtstreeks naar verschillende sites. Op deze manier kom je ook vast op sites waar je nog niet gezocht hebt. Veel succes en alvast een fijne vakantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.terrassen.camping.at/

veel succes