Als ik in Ierland een auto huur, is daarin de sigaretten-aansteker aansluiting hetzelfde?

Ivm. aansluiten van de tomtom e.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Jazeker, de aansluiting is in iedere auto in ieder land hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou het even goed informeren, want in mijn nieuwe auto (Nissan Pixo) zit geen sigarettenaansteker (en geen asbak...)
Mail even naar het bedrijf waar je je auto gaat huren, of misschien zelfs met de nederlandse 'tak' ervan : anders heb je nog alle tijd om een gedetailleerde wegenkaart voor Ierland te organiseren, en op de ouderwetse manier je weg te vinden....overigens vind ik zelf verdwalen erg leuk : je ziet dingen, wegen en dorpjes die je anders nooit gezien zou hebben....