Is er een groepsreis naar Malta zonder het vliegtuig?

Ik wil met een reisgroep naar Malta gaan. Het mag ook in combinatie met bijv. Sicilië. Als het maar van Nederland naar Malta met de bus of trein en boot is. Zonder vliegtuig dus.

4 jaar geleden
in: Vakantie
12.6K

Antwoorden (1)

Omdat trein en boot de reis langer, en daardoor duurder maakt zal dat er niet zijn. Wat je misschien wel kunt regelen met de reisorganisatie is dat je op eigen gelegenheid naar het verzamelpunt in Malta komt, en je het reisbureau de beste manier laat uitzoeken, de rondreis meedoet en dan op eigen gelegenheid weer teruggaat.