Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er GV-ers die ervaring hebben met welness-kuurvakanties in Tsjechië, Roemenië, Hongarije of andere goedkope landen?

Ik zoek een niet te dure welness-kuurvakantie, in april of mei, gericht op ontspanning. Wie heeft positieve tips en waar moet je vooral NIET heen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
860

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Slowakije! THERMAL PARK BEŠEŇOVÁ, zoals het heet, is een geweldige plek om te zijn. Ik ben nog nooit zo ontspannen geweest als daar. Grote thermische baden en glijbanen en dergelijke, overal barbecue tentjes naast het water en dan heb ik het over de spa nog niet gehad... De prijs voor dit alles viel ook reuze mee, die weet ik alleen niet meer precies.

De website ziet er een beetje louche uit maar het was een topper! Echt een aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank, +!
Kun je hier ook op je eentje heen? En hoe reis je er het beste heen, trein of vliegtuig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, wij waren naar Wenen gevlogen en vanaf daar met een huurauto heel Slowakije door getrokken... Als je naar Bratislava gaat (prachtige stad trouwens) dan kun je op de trein stappen in de richting van Zilina. Ik weet niet of je daar over moet stappen of dat hij rechtstreeks door gaat richting Liptovska Tepla, het dichtstbijzijnde stationnetje. En ik weet ook niet of daar een bus rijdt of dat je de taxi zult moeten nemen... Misschien kunnen ze over dit soort dingen bij het reisbureau uitsluitsel geven?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding